tiistai 11. joulukuuta 2012

Muute


Täällä on Saimi, ihmiset sanoo että me muutetaan!!! Minä en tiedä mitä se muute on, mutta Kertulle sellainen tuli kerran ja silloin siltä lähti takka ja nuuskuttelupolut vaihtui. Nyt se arvelee että se takka tulee takaisin mutta poluista se ei ollut varma.


Onkohan se takka täällä laatikossa?
 
 
Minusta näyttää siltä että me lähdetään matkoille. Tällä kerralla otetaan aika paljonkin tavaroita
mukaan, saankohan minä ottaa enemmän kun yhden luun ja lelun niinkun yleensä on tapana ollut...
 
Mjaahah, mikäs olikaan Inka-mummun ja
Hilla-siskon osoite....
Tämä muute on ihan jees, nyt lähetetään paljon kortteja ja varmaankin seuraavaksi syödään, tai nukutaan, tai syödään ja nukutaan! Viime kerralla kun se takka lähti jouduin tosin nukkumaan uudessa kodissa monta viikkoa joka yö eri paikassa, mutta sitten minulle löytyi lopulta oma kolo keittiön nurkasta.T:Kepa...
 
Kenelle minä lähettäisin kortin? Minulla on vaan yksi ystävä, Alvin!
Enkä tiedä osaako se lukea...
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti