perjantai 19. heinäkuuta 2013

Matkailua- ja tuhmailua kesäkeleillä

Jaajaa, tässä on sattunut vähän sitä sun tätä mutta aloitetaan mukavista kuulumisista. Me päästiin  Sappeelle tänäkin kesänä. Siellä soitettiin Juicen musiikkia, 15. yö on niin ihana! Olikohan Juicellakin chihuahua?


Me pidetään hotellielämästä,
käytävässä on ihan parasta nuuskia ja Suikeron juosta!

Saunominenkin on mukavaa ja vilvoittelu, kun samalla
kuulee Juicea kesäteatterilta!


 
Saimi täällä! Minua kyllä vähän arveluttaa matkustelu, ettei ne vaan jätä minua mihinkään.. Siksi nukun yleensä matkalaukussa. Katsokaa nyt, en vie paljoakaan tilaa. Tulitikkujen ja verkkareiden vieressä mahdun matkustamaan! No joo, kyllähän minä tykkään sängyssäkin kelliä.


Mjuuh, sitten me tultiin takaisin kotiin ja minä päätin ottaa rauhallisesti loikoilemalla. Suikero joutui sen sijaan pyörän kyytiin, piti kuulema siitä ja haukkui ohi kulkevia koiria. Minähän pentuna hyppäsin pyörän korista ja jäin roikkumaan pannasta reunalle, joten olen jättänyt pyöräilyt sittemmin väliin. En myöskään pidä erityisesti takapihan riippukeinusta, mutta Saimihan siinä loikoo mielellään.

Vauhtia masiinaan!!!

 
Mutta sitten kävi yksi nolompi juttu...Kun me päästiin kesäretkelle Tuusulaan ja makoiltiin takapihalla, niin sitten siitä meni yksi kissa ohi ja me alettiin Saimin kanssa murista sille...ja meille tuli kärhämää keskenään kun me kiihdyttiin ja mamma tuli siihen väliin.....
niinsittenmeistätoinenpurimammaahuuleenvahingossajasekävitosiäkkiä eikä siitä sen enempää. Minä jouduin arestiin laatikkoon vaikka se oli kyllä minusta Saimi joka sen teki. Aika nolo juttu silti, olin koko illan allapäin.

Rauhaisaa loikoilua....


AUUUUUUUUUUUUU!
 
Huhhuh, sittemmin me ollaan torailtu vaan keskenään ja nyt me saadaan vettä pullosta naamalle jos riitely lähtee käsistä, siis Saimilla, ei tietenkään minulla!

No, sitten meillä kävi espanjalaista herraseuraa kotona. Se oli kyllä aika jännittävää ja Suikero haukkui ihan hirveästi. Itse olin aika loukkaantunut, koska tämä herra oli MINUN kummitädin matkassa.

 
 
Nyt me haistetaan palaneen käryä, koska meillä kävi eilen joku vieraampi pariskunta ja niille selitettiin kovasti meidän tapoja ja näytettiin kupit ja muut. Toivottivat ihmisille hyvää matkaa ja niille mainittiin "ettei me saada olla sängyllä" hmph, eihän me ikinä kotona ollakaan. Mutta mitä Saimi teki kun ne lähti pois......meni ensimmäistä kertaa ikinä sänkyyn! Siinä teille, pah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti