perjantai 30. elokuuta 2013

Hyökkäys

Täällä Saimi! Me jouduttiin kamalan hyökkäyksen kohteeksi kun mamma vei meitä aamulenkille. Minun hihna irtosi vahingossa mamman kädestä ja kun se huuteli että "Saimiiii, pysähdyyy!!" niin samassa yhden talon pihasta hyökkäsi suuuuuuri koira meitä kohti ja se rähisi kamalasti. Me yritettiin Kertun kanssa pelastaa mamma ja haukkua vietävästi. Kerttu vähän rähisikin että täältä pesee senkin näätä! Mutta sitten minua alkoi pelottaa ja menin maahan makaamaan ja ulisin: UIJUIJUI-HUUUI!!!

Mamma huusi kovaa että tulkaa hakemaan tämä koira pois ja sen emäntä tuli ja se koira vaan rähisi meille. Sen nimi oli Saku ja sille sanottiin että hyi, ei saa lähteä omasta pihasta. Minä aloin taas haukkua että siitäs sait senkin näätä-Saku! Ja me jatkettiin matkaa. Kun me palattiin kotiin minä kyyläsin koko ajan tarkasti Sakun pihamaalle, ettei se pääse yllättämään uudelleen. Mutta ei sitä näkynyt, sai varmaan arestia..

Niin reipas minä olin tänään, pelastin mamman ja Kertun!!!
Sankari

1 kommentti:

  1. Saimi Sankarimme!!!Ei oo teillä huolen häivää ku Saikkulappu pitää teistä huolen <3 Pyydän näin jälkikäteen anteeksi että aika reippaasti jouduin kuitenki tälle vakavalle tapahtumalle hekottelemaan ku tuolla teidän mammalla on aika osuvaa tuo sanailu ;)

    VastaaPoista