maanantai 10. helmikuuta 2014

Eteviä tyttöjä



Pssst, olen unohtanut kertoa, että olen aika haka kinesioteippaamisessa. Mamma on opettanut minua. Varsinkin nilkan osaan teipata tosi hyvin. Minun tehtävä on syödä ylimääräiset teipin palat. Huolehdin aina ettei palasia jää, syön ne tosi nopeasti. Onneksi meillä teipataan usein. Kun mamma ottaa rullan esiin minä tiedän heti asettua asemiin.

Lisäksi haluan tuoda esille sen, että olemme melko eteviä keittiöhommissa. Kun ihmiset ottaa vatkuttimen esiin, me mennään heti keittiöön. Minä olen opettanut Saimia. Meidän homma on puhdistaa vatkutin. Jos se on kermavaahdossa, se käy tosi hyvin. Nam. Joskus kun vatkuttimessa on muussia, me ei saada ihan joka väliä puhdistettua.




Vahtivuoro
 Sitten me ollaan ihan superhyviä vahtimisessa. Täytyy myöntää, että Suikero on siinä vielä minuakin pätevämpi. Kun se menee takapihalle, se ilmoittaa kovaan ääneen koko Parolalle ettei sinne ole asiaa, vaikkei ketään näkyisikään.

Joskus Saimi alkaa haukkua omia ihmisiäkin kotona, jos ne tulee yllättäen vaikka käytävässä vastaan. Kun me muutettiin se unohti aina että meillä on kaksi makuuhuonetta ja haukkui silloinkin jos joku tuli sieltä. Minä oikeastaan olen voinut jättää vahtihommat vähän vähemmälle, kyllä Suikero sitten ilmoittelee jos on jotain tiedettävää. Ja ilmoittelee se vaikkei mitään tarviisi tietääkään. Semmoista. Jää enemmän aikaa lepäillä ja unelmoida kanankoivista, silakkapihveistä ja pannukakuista, slurrrps. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti