keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Näätäilyä

Mitä himputtia, taas tämä näätä jäi minulle ja Suikero leikkii ketulla!!!??? Törkeää, todella näätää, vastustan!
 





 
Täytyy keksiä jotain ja harhauttaa Saimi nakkipää. Käyn taistoon ketun puolesta! Asemiin, taistelua, mäiskis mäiskis, pumpum! Vastustaja on karmea, mutta teen kaikkeni ketun tähden!


Saimi taistelu- asemissa
Täydellistä, taistelu oli kova eikä haavoittumisiltakaan vältytty, mutta se kannatti ja nyt kettu on minun! Minä tein sen!!!!
 
Saalis
 


Mjaa...en minä taidakaan jaksaa leikkiä. Alkaa tuo Suikeron katselu unettaa. Nälättääkin, mutta koska iltaruokaan on vielä aikaa otanpa torkut.

Kettu, näätä, Saimi ja Kerttu



 
Täällä Saimi! Annoin ketun hetkeksi Kertulle lainaksi kun se on sille niin tärkeää. Hyvien unien jälkeen jaksan taas vaania, omat nappulat on jo lopussa mutta Kertulla on vielä kupissa jäljellä. Odotan tässä ihan hiljaa ja isken heti kun tulee mahdollisuus!
 
 
Nyt me ei jakseta enää touhuta. Annan Kertun välillä nukkua minun paikalla sohvan päällä, koska olen lempeällä tuulella. Tällä viikolla mamma on jättänyt päivisin maton kylppärin lattialle. Kyllä minä tiedän että se kokeilee pissinkö minä siihen, mutta en minä pissi. Minä vaan kuovin sitä mattoa ja olen joka päivä siirtänyt sen uuteen paikkaan T: Saimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti