lauantai 16. marraskuuta 2013

Kertun hetki Hartwall Areenalla

Alkaa tässä mennä hermo, viikon olen nakertanut kuivia kevytnappuloita. Tänään löysin ranskanperunan lattialta ja mamma sanoi että siinä meni viikon laihdutus hukkaan, hmph. Eilen Saimi pääsi mamman mukaan mökille ja minä sain sillä välin kevytluun. Yök, en maistanutkaan sitä. Sitten se söpöstelijä tuli kotiin ja alkoi heti maiskuttaa minun luuta ja ihmiset lässytti sille että hellan lettas kun söpö pikkuhaukku.
Saimi raksalla
 
Täällä Saimi! Minä olin kyllä kovasti hommissa ja Timo-Timpuri jutteli minulle kun nuuskin kaikki paikat ja menin kaappiin. Sitten mamma meni ulos ja sanoi että "Tule Saimi!" Mutta minä halusin jäädä sisälle. Mutta kun ovi meni kiinni minä halusinkin mennä ulos ja uikutin vähän ja Timo-Timpuri kysyi ystävällisesti "Haluaisitko ulos?" Niin sitten mamma avasi oven ja karjaisi "Nyt pihalle siitä!!"Ja sitten minä menin. Kotona söin vähän luuta.
 
Plaaplaa. Illalla ihmiset lähti jonnekin areenalle ja kun ne tuli takaisin ne tohisi että joku Sami(tyhmä nimi, ihan kun Saimi) oli jossain stand upissa kysynyt omistaako kukaan chihuahuaa. Siellä oli 80 000 ihmistä...tai ainakin 8000 mutta kukaan muu ei omistanut kun meidän ihmiset. Sitten se Sami (pöljä nimi) oli kysynyt meidän ihmisten chihuahuan nimeä ja ne oli huutanut minun nimen, KERTTU, koska olen ainoa oikea chihuahua tässä perheessä. Suikero haisee ja hölmöilee, ei oikeat chihut tee niin, hyh. Niin että minä olen julkisuuden eläin, lupaava komedienne. Pääsen varmasti seuraavalla kerralla sen Samin-vaikka sillä onkin tökerö nimi-showhun mukaan, nytkin siinä oli ollut Iivari-aasi. Minun kollega. Kerttu ja Iivari. Vaikka se Sami on kyllä tosi outo, se tuntee jonkun Peto-chihuahuan jonka päälle se oli istunut. Parempi ehkä pysytellä vaan kotosalla ja levätä. Ja syödä, jos sattuu joku ruuan muru tulemaan vastaan. Hmph. 
 
Tänään mamma on piikitellyt minua ja sanoi, että sillä Samilla ja minulla on sama lempinimi-pullukka. Ja meillä on kuulema samanlaiset kaksoisleuat. Jummi, alan kyllä kohta suuttua.  Mutta sitten minä sain pantaan semmoisen valo-heijastimen. Se on tosi hieno, eikä Suikulla ole sellaista. Me testattiin sitä pimeässä huoneessa ja Saimi oli ihan kade. Ähäkutti!
Valopää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti